JUNIORITOIMINTA

JUNIORIPURJEHDUS

Kotkan Pursiseuran junioritoiminta tarjoaa eritasoista purjehdusohjausta ja -valmennusta aina alkeista-taitajiin. Kokemuksen karttuessa kilpailuihin osallistuminen on myös mahdollista. Kilpapurjehdus ei tarvitse kuitenkaan olla harrastuksen tavoitteena. Meidän harjoitusryhmät tarjoaa mahdollisuuden harrastaa purjehdusta myös pelkästä purjehduksen ilosta.

TURVALLISUUS

Junioripurjehtijat liikkuvat rannassa ja vesillä aina veneilyliivit päällä ja harjoituksissa on jollien lisäksi vesillä aina vähintään yksi turvavene.

Ohjaajamme ovat Suomen Purjehdus- ja Veneily ry:n kouluttamia junioriohjaajia ja valmentajia.

UUSILLA JUNIORIPURJEHTIJOILLA KAUSI ALKAA KESÄKUUSSA

Purjehdusharjoituksen pääset aloittamaan Kotkan Pursiseuran alkeiskurssilla.

Alkeiskurssilla opetellaan vesilläliikkumiseen tarvittavia taitoja ja purjehduksen perusteita.

Alkeiskurssille osallistumisen edellytyksenä on uimataito. Alkeiskurssi sopii n. 8-14 vuotiaille.

Harjoitusjollina käytämme optimistijollia ja Zoom8- jollia. Venetyyppi valikoituu juniorikohtaisesti tilanteen mukaan.

ILMOITTAUTUMINEN ALKEISKURSSILLE

KURSSIEN HINNAT löydät HINNASTOSTA.

(Junioritoiminnan maksut)

KURSSIEN AJANKOHDAT löydät TAPAHTUMAKALENTERISTA.

ILMOITTAUTUMAAN pääset VERKKOKAUPASSAMME.

Alkeiden opettelun jälkeen voit halutessasi jatkaa viikkoharjoituksissa, aina purjehduskauden loppuun asti, ilmoittautumalla jatkoryhmään.

JATKAVAT JUNIORIPURJEHTIJAT ALOITTAVAT PURJEHDUSKAUTENSA KEVÄÄLLÄ.

Junioripurjehtijoiden jatkoryhmän harjoitukset alkavat vuosittain huhti-toukokuun vaihteessa jäiden lähdettyä.

Mikäli olet harrastanut jollapurjehdusta jo aiemmin, ilmoittaudu suoraan jatkoryhmään VERKKOKAUPPAMME kautta.

Jatkoryhmässä pääset harjoittelemaan purjehdusta optimistijollalla tai Zoom8- jollalla.

Ilmoittautuminen jatkoryhmiin avautuu heti alkuvuodesta.

Tarkemmat tiedot harjoitusryhmien aikatauluista tiedotetaan juniorijaoston omilla kanavilla.

Kausiharjoitusmaksu sisältää jollakaluston käytön harjoituksissa, joten omaa jollaa ei välttämättä tarvita.

Tiedot harjoitusmaksuista HINNASTOSSA.

(Junioritoiminnan maksut – kausimaksut)

Tarvittaessa saat lisätietoja JUNIORIPÄÄLLIKÖLTÄ.

Seuraa KPS-KSS junioreita somessa

KPSjuniorit – Instagram

Junioritoimintaa tukemassa:

RATAMOOTTORIVENEILY JUNIOREILLE

Veleiro Racing -team järjestää yhteistyössä Kotkan pursiseuran kanssa ratamoottoriveneilytoimintaa junioreille. Veleiro Racing tarjoaa Kotkan Pursiseuran jäsenille mahdollisuuden harrastaa kilpaveneilyä helpolla tavalla tiimin isolla tuella kilpailukykyisellä kalustolla.

7-vuotta täyttäneenä voi kilpailemisen aloittaa tiimissä, kansainvälisessä GT10-luokassa ja jatkaa siitä eteenpäin iän ja kokemuksen karttuessa.

Veleiro Racing järjestää kokeilupäivän keväisin ja syksyisin kilparadallaan Kotkan Hovinsaarella.

Veleiro Racing kuljettajat kilpailevat GT10-, GT15-, GT30- ja Formula 4-luokissa.

Lue lisää tiimin omilta sivuilta:
VELEIRO RACING

Lisätietoja antaa tiimipäällikkö Jani Taurén,